Storno podmínky

Storno podmínky jsou podmínky, za kterých majitel vrací hostovi peníze, pokud host zruší svou rezervaci. Majitelé si mohou vybrat ze 4 standardních stornopodmínek, které BednBlue uplatňuje, aby zajistila ochranu hosta i majitele. U každého výpisu a každé rezervace jsou jasně uvedeny zásady storna, které si majitel zvolil. Hosté si mohou prohlédnout možné sankce tak, že přejdou do podrobností o svém zájezdu, aby zjistili, které zásady se na ně vztahují, a zrušit rezervaci kliknutím na tlačítko "Zrušit" u konkrétní rezervace.

  • Flexibilní
  • Mírná
  • Přísné
  • Super Strict

Flexibilní: Při zrušení rezervace do 7 dnů před příjezdem se vrací 100% částky za jachtu a při zrušení rezervace do 1 dne před příjezdem 50%.

  • 100% částky poplatku za jachtu lze vrátit, pokud je storno provedeno do 7 dnů před místním datem a časem check-inu (nebo 2x1:00, pokud není uveden), poplatky za služby se nevracejí.
  • 50% částky poplatku za jachtu se vrací, pokud je storno provedeno od 6 dnů do 1 dne před místním datem a časem check-inu (nebo 2x1 hodin, pokud není uveden), poplatky za služby se nevracejí.
  • Poplatky za jachtu a služby se nevracejí, pokud je storno provedeno méně než 24 hodin před místním datem a časem check-inu uvedeným v nabídce (nebo 2x13 hodin, pokud není uveden).
  • Pokud host nedorazí na místo, kde je uveden, vrátí se mu poplatek za přístav, pokud byl zaplacen.
  • Poplatky za palivo a kotviště, pokud byly zaplaceny, se vracejí, pokud host nedorazí na místo uvedené v seznamu.
  • Poplatek APA, pokud byl zaplacen, bude vrácen, pokud se host nedostaví na seznam.
  • Poplatek za úklid, pokud byl zaplacen, bude vrácen, pokud host nedorazí na místo uvedené v seznamu.
  • Při předčasném odhlášení se nevrací žádné poplatky za jachtu, služby ani úklid. Poplatky za palivo a kotviště, pokud byly zaplaceny, se vracejí za zbývající dny rezervace. Poplatek APA, pokud byl zaplacen, je vratný bez částky, která již byla vynaložena v průběhu trvání cesty. Kromě toho je možné vrátit poplatek za různé přístavní terminály, pokud byl zaplacen, když se host(é) odhlašuje(í) ve stejném přístavu, ve kterém se přihlásil(i).
  • Pokud je rezervace zrušena do 48 hodin po přijetí rezervace majitelem a mezi dnem rezervace a dnem příjezdu uplyne alespoň 7 dní, bude vám vrácena celá částka rezervace. V případě, že host po přijetí konkrétní rezervace provedl novou potvrzenou rezervaci, poplatky za služby se nevracejí.
  • V případě zrušení rezervace z důvodu nepříznivého počasí se použije procentní sazba náhrady za den stanovená pro danou rezervaci. Poplatek za služby se nevrací.
  • Jakoukoli stížnost týkající se rezervace by měla kterákoli strana podat do 24 hodin od příjezdu.
  • Společnost BednBlue bude schopna zprostředkovat jakoukoli stížnost, pokud to bude považovat za nutné, a bude mít vždy konečné slovo ve finančních sporech.
  • Rezervace je považována za oficiálně zrušenou pouze tehdy, pokud je zrušení rezervace provedeno prostřednictvím webových stránek BednBlue. Chcete-li rezervaci zrušit, klikněte na Moje zájezdy a poté na Zrušit rezervaci.
  • Pravidla pro zrušení mohou být nahrazena polehčujícími okolnostmi (v souladu s Podmínkami poskytování služeb společnosti BednBlue), Pravidly pro vrácení peněz a zrušením ze strany společnosti BednBlue, pokud z jakéhokoli důvodu. Podmínky služby byly porušeny.

Mírné: Při zrušení rezervace do 31 dnů před nástupem na pobyt se vrací 100% ceny jachty a při zrušení rezervace do 8 dnů před nástupem na pobyt se vrací 50% ceny jachty.

  • 100% částky poplatku za jachtu lze vrátit, pokud je storno provedeno do 31 dnů před místním datem a časem check-inu (nebo 2x13 hodin, pokud není uveden), poplatky za služby se nevracejí.
  • 50% částky poplatku za jachtu se vrací, pokud je storno provedeno od 30 dnů do 8 dnů před místním datem a časem check-inu (nebo 2x1 hodin, pokud není uveden), poplatky za služby se nevracejí.
  • Poplatky za jachtu a služby se nevracejí, pokud je storno provedeno méně než 7 dní před místním datem a časem check-inu uvedeným v nabídce (nebo 2x13 hodin, pokud není uveden).
  • Pokud host nedorazí na místo, kde je uveden, vrátí se mu poplatek za přístav, pokud byl zaplacen.
  • Poplatky za palivo a kotviště, pokud byly zaplaceny, se vracejí, pokud host nedorazí na místo uvedené v seznamu.
  • Poplatek APA, pokud byl zaplacen, bude vrácen, pokud se host nedostaví na seznam.
  • Poplatek za úklid, pokud byl zaplacen, bude vrácen, pokud host nedorazí na místo uvedené v seznamu.
  • Při předčasném odhlášení se nevrací žádné poplatky za jachtu, služby ani úklid. Poplatky za palivo a kotviště, pokud byly zaplaceny, se vracejí za zbývající dny rezervace. Poplatek APA, pokud byl zaplacen, je vratný bez částky, která již byla vynaložena v průběhu trvání cesty. Kromě toho je možné vrátit poplatek za různé přístavní terminály, pokud byl zaplacen, když se host(é) odhlašuje(í) ve stejném přístavu, ve kterém se přihlásil(i).
  • Pokud je rezervace zrušena do 48 hodin po přijetí rezervace majitelem a mezi dnem rezervace a dnem příjezdu uplyne alespoň 7 dní, bude vám vrácena celá částka rezervace. V případě, že host po přijetí konkrétní rezervace provedl novou potvrzenou rezervaci, poplatky za služby se nevracejí.
  • V případě zrušení rezervace z důvodu nepříznivého počasí se použije procentní sazba náhrady za den stanovená pro danou rezervaci. Poplatek za služby se nevrací.
  • Jakoukoli stížnost týkající se rezervace by měla kterákoli strana podat do 24 hodin od příjezdu.
  • Společnost BednBlue bude schopna zprostředkovat jakoukoli stížnost, pokud to bude považovat za nutné, a bude mít vždy konečné slovo ve finančních sporech.
  • Rezervace je považována za oficiálně zrušenou pouze tehdy, pokud je zrušení rezervace provedeno prostřednictvím webových stránek BednBlue. Chcete-li rezervaci zrušit, klikněte na Moje zájezdy a poté na Zrušit rezervaci.
  • Pravidla pro zrušení mohou být nahrazena polehčujícími okolnostmi (v souladu s Podmínkami poskytování služeb společnosti BednBlue), Pravidly pro vrácení peněz a zrušením ze strany společnosti BednBlue, pokud z jakéhokoli důvodu. Podmínky služby byly porušeny.

Přísné: Při zrušení rezervace do 31 dnů před příjezdem je možné vrátit 60% částky poplatku za jachtu.

  • 60% částky poplatku za jachtu lze vrátit, pokud je storno provedeno do 31 dnů před místním datem a časem check-inu (nebo 2x1:00, pokud není uveden), poplatky za služby se nevracejí.
  • Poplatky za jachtu a služby se nevracejí, pokud je storno provedeno méně než 30 dní před místním datem a časem check-inu uvedeným v nabídce (nebo 2x13 hodin, pokud není uveden).
  • Pokud host nedorazí na místo, kde je uveden, vrátí se mu poplatek za přístav, pokud byl zaplacen.
  • Poplatky za palivo a kotviště, pokud byly zaplaceny, se vracejí, pokud host nedorazí na místo uvedené v seznamu.
  • Poplatek za úklid, pokud byl zaplacen, bude vrácen, pokud host nedorazí na místo uvedené v seznamu.
  • Poplatek APA, pokud byl zaplacen, bude vrácen, pokud se host nedostaví na seznam.
  • Při předčasném odhlášení se nevrací žádné poplatky za jachtu, služby ani úklid. Poplatky za palivo a kotviště, pokud byly zaplaceny, se vracejí za zbývající dny rezervace. Poplatek APA, pokud byl zaplacen, je vratný bez částky, která již byla vynaložena v průběhu trvání cesty. Kromě toho je možné vrátit poplatek za různé přístavní terminály, pokud byl zaplacen, když se host(é) odhlašuje(í) ve stejném přístavu, ve kterém se přihlásil(i).
  • Jakoukoli stížnost týkající se rezervace by měla kterákoli strana podat do 24 hodin od příjezdu.
  • Pokud je rezervace zrušena do 48 hodin po přijetí rezervace majitelem a mezi dnem rezervace a dnem příjezdu uplyne alespoň 7 dní, bude vám vrácena celá částka rezervace. V případě, že host po přijetí konkrétní rezervace provedl novou potvrzenou rezervaci, poplatky za služby se nevracejí.
  • V případě zrušení rezervace z důvodu nepříznivého počasí se použije procentní sazba náhrady za den stanovená pro danou rezervaci. Poplatek za služby se nevrací.
  • Společnost BednBlue bude schopna zprostředkovat jakoukoli stížnost, pokud to bude považovat za nutné, a bude mít vždy konečné slovo ve finančních sporech.
  • Rezervace je považována za oficiálně zrušenou pouze tehdy, pokud je zrušení rezervace provedeno prostřednictvím webových stránek BednBlue. Chcete-li rezervaci zrušit, klikněte na Moje zájezdy a poté na Zrušit rezervaci.
  • Pravidla pro zrušení mohou být nahrazena polehčujícími okolnostmi (v souladu s Podmínkami poskytování služeb společnosti BednBlue), Pravidly pro vrácení peněz a zrušením ze strany společnosti BednBlue, pokud z jakéhokoli důvodu. Podmínky služby byly porušeny.

Super přísný: Při zrušení rezervace do 60 dnů před příjezdem je možné vrátit 50% částky poplatku za jachtu.

  • 50% částky poplatku za jachtu lze vrátit, pokud je storno provedeno do 60 dnů před místním datem a časem check-inu (nebo 2x13 hodin, pokud není uveden), poplatky za služby se nevracejí.
  • Poplatky za jachtu a služby se nevracejí, pokud je storno provedeno méně než 59 dní před místním datem a časem check-inu uvedeným v nabídce (nebo 2x13 hodin, pokud není uveden).
  • Pokud host nedorazí na místo, kde je uveden, vrátí se mu poplatek za přístav, pokud byl zaplacen.
  • Poplatky za palivo a kotviště, pokud byly zaplaceny, se vracejí, pokud host nedorazí na místo uvedené v seznamu.
  • Poplatek za úklid, pokud byl zaplacen, bude vrácen, pokud host nedorazí na místo uvedené v seznamu.
  • Poplatek APA, pokud byl zaplacen, bude vrácen, pokud se host nedostaví na seznam.
  • Při předčasném odhlášení se nevrací žádné poplatky za jachtu, služby ani úklid. Poplatky za palivo a kotviště, pokud byly zaplaceny, se vracejí za zbývající dny rezervace. Poplatek APA, pokud byl zaplacen, je vratný bez částky, která již byla vynaložena v průběhu trvání cesty. Kromě toho je možné vrátit poplatek za různé přístavní terminály, pokud byl zaplacen, když se host(é) odhlašuje(í) ve stejném přístavu, ve kterém se přihlásil(i).
  • Jakoukoli stížnost týkající se rezervace by měla kterákoli strana podat do 24 hodin od příjezdu.
  • Pokud je rezervace zrušena do 48 hodin po přijetí rezervace majitelem a mezi dnem rezervace a dnem příjezdu uplyne alespoň 7 dní, bude vám vrácena celá částka rezervace. V případě, že host po přijetí konkrétní rezervace provedl novou potvrzenou rezervaci, poplatky za služby se nevracejí.
  • V případě zrušení rezervace z důvodu nepříznivého počasí se použije procentní sazba náhrady za den stanovená pro danou rezervaci. Poplatek za služby se nevrací.
  • Společnost BednBlue bude schopna zprostředkovat jakoukoli stížnost, pokud to bude považovat za nutné, a bude mít vždy konečné slovo ve finančních sporech.
  • Rezervace je považována za oficiálně zrušenou pouze tehdy, pokud je zrušení rezervace provedeno prostřednictvím webových stránek BednBlue. Chcete-li rezervaci zrušit, klikněte na Moje zájezdy a poté na Zrušit rezervaci.
  • Pravidla pro zrušení mohou být nahrazena polehčujícími okolnostmi (v souladu s Podmínkami poskytování služeb společnosti BednBlue), Pravidly pro vrácení peněz a zrušením ze strany společnosti BednBlue, pokud z jakéhokoli důvodu. Podmínky služby byly porušeny.